Открийте тук полезни съвети, които да приложите в своята маркетинг кампания
Можете ли да си представите личен чат без употребата на емотикони? И ние не… Всеки обича емотиконите! Те са толкова разнообразни, че помагат за изразяване и подсилване на всяка емоция.
А използвате ли emojis за бизнес кореспонденция или имейл бюлетин? Много от брандовете го правят. Ако ви е любопитно как да ги приложите правилно за вашия бизнес, изгледайте краткото ни видео и продължавайте да четете:
Бизнеси от всякакъв мащаб са открили силата на тези малки изображения, за да повишат ангажираността на клиентите си и дори разпознаваемостта на бранда. С тях комуникациите изглеждат по-реални.
„92% от виртуалните потребители използват емотикони.“
За да си гарантирате успешното използване на емотиконите, бъдете внимателни относно тяхното правилно разположение и контекст. Време е и за нашите полезни съвети при употребата на емотикони за маркетинг кампания. 🙂
5 въпроса, които да си зададете преди това
Преди да вкарате emojis в маркетинг кампанията си, помислете над тези въпроси:
- Кои са подходящите емотикони за вашия бизнес?
- Правилно ли се разбира значението им?
- Колко често трябва да използвате емотикони?
- Как най-правилно да взимодействате онлайн с вашата целева аудитория?
- Емотиконите ще подобрят ли бизнес посланието ви?
Използвайте emojis за подобряване на посланията си. Последното нещо, което искате да направите, е да объркате потенциалните си клиенти, нали? Използвайте емотикони с маркетинг цели, ако те ясно допълват вашето съобщение.
А какво ще кажете за подхода на Domino’s pizza? Лесен и оригинален начин за поръчка на пица – чрез изпращането на една емотиконка ?.
Употребата на емотикони не е напълно подходяща за всички платформи. Те работят чудесно за някои социални мрежи, но за други не. Някои от тях са изцяло бизнес насочени и не се толерират тези любими на много потребители малки изображения. Емотиконите са все по-често срещани и в subject-a на имейл бюлетините. Така че експериментирайте. Докато не го направите, няма да сте напълно сигурни в коя платформа емотиконите ви ще дадат най-висок резултат. 🙂
Обърнете внимание на значенията на емотиконите, които използвате. Някои от тях имат различни значения в съзнанието на хората. Силата на тези малки иконки расте постоянно. Затова ги използвайте разумно и наблюдавайте ползите на бизнеса си от употребата на емотикони за маркетинг кампания.
Емотиконите и Facebook
Тук по-скоро целим не да ви изненадваме с информация, а да припомним нагледно колко се промени Facebook през последната година. И това само чрез емотикони. През 2016-та година се появиха реакциите (Reactions), които отговарят на най-честите състояния на хората, изразени чрез една картинка. Те са използвани повече от 300 милиарда пъти…
През март тази година, реакциите се появиха и в Messenger, където хората могат да реагират на всяко съобщение от свой приятел.
Защо ви припомняме това? За да се убедите още веднъж колко тенденциозна е употребата на емотикони както в социалните мрежи като цяло, така и за бизнес цели.
Как да използвате емотикони за Facebook Ads
Подберете подходящите емотикони
Има полезни уебсайтове, които съдържат всички възможни емотиконки. Emojipedia е чудесен пример за това. Там те са подредени в категории и са много удобни за използване. След като намерите иконката, която търсите, копирайте я и я поставете във вашата Facebook реклама.
Значението на вашето emoji
Споменахме това по-нагоре в статията, но за рекламите това е още по-важно, тъй като посланието ви ще достигне до много по-голям брой хора.
Докато повечето емотикони са с ясни значения, някои от тях могат да имат и скрити значения, за които или не сте наясно, или смятате, че хората не биха се досетили. Тук по разбираеми причини няма да изпадаме в подробности. 🙂 Ако искате да сте сигурни, че не правите грешка, проверете значението на емотиконките в Emojipedia.
Използвайте емотиконите, за да грабнете вниманието на хората
Символи като тези ? ?☝️? ➡ ⤵️ карат хората да насочат вниманието си там, където им показвате. Те могат да сочат към заглавието или към CTA на вашата реклама.
Надяваме се, че съветите ни са били полезни за вас. Emojis са не само сладки картинки за забавление, но и мощно маркетингово „оръжие“ в битката за вниманието на клиента. Следвайте всички нови тенденции и подобрете рекламните си кампании.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно използването на емотикони за маркетинг кампания и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: 9 полезни copywriting трика, които ще ви направят по-добри