5 съвета за лятна подготовка на хотел

подготовка на хотел

Трескава лятна подготовка на хотел – от външнaта фасада до нови и подобрени дейности

С наближаващото лято, подготовката на вашия хотел за летните месеци препоръчваме да бъде приоритетна дейност. Предварително направените проучвания и активности ще улеснят усилията в сезонното увеличаване на резервациите както в по-слабите, така и в пиковите периоди. Ще ви помогнат да бъдете конкурентноспособни, да увеличите печалбите и да привлечете нови гости.

Подготвихме няколко необходими дейности за лятна подготовка на хотел, които да приложите още сега.

А ето и нашите съвети за подготовката на вашия хотел за лятото:

1. Анализирайте данни

Анализирането на данни за резервации от предишни години ще ви помогне да установите кои са най-натоварените периоди и кои по-слабите през летните месеци. Можете да се възползвате максимално от тези статистики, като коригирате цените си предварително. Така ще задоволите нарасналото търсене на клиентите и ще получите допълнителни печалби. По време на по-слаби периоди е добре да се помисли за използването на специални отстъпки, които да бъдат трамплин за привличане на повече гости.

подготовка на хотел

2. Проучете местните събития

Ако имате нужда от допълнителна помощ при запълването на хотела в по-слабите периоди, може би си струва да помислите и за други варианти. Например, да бъдете домакини на събитие, което се организира в околността, с което да насочите присъстващите към вашия хотел. Хотелите често имат увеличен приток на посетители, когато има събитие, провеждащо се наблизо (фестивал, концерт или търговски изложби). Уверете се, че проучванията са налице и че предстоящите събития са добавени в календара на хотела, така че да можете да планирате заетостта си покрай тях. Това е добра възможност да се погрижите за вашите гости, предлагайки им допълнителни услуги като частен транспорт до събитието.

3. Ремонтирайте интериорните и екстериорни пространства

Независимо дали става дума за леки козметични процедури или цялостен ремонтен проект, давайки на хотела си свеж старт точно преди лятото, е чудесен начин да внесете нов живот в него. За лятото може да обмислите преоформянето на откритите си пространства с някои нови растения и места за сядане. А защо не и да се снабдите с нови мебели в хотелския бар, ресторант и лоби… Съветваме ви да разгледате всички коментари и оценки, оставени от гостите в социалните мрежи или сайтове като TripAdvisor, за да може да се придържате към изискванията на вашите клиенти.

подготовка на хотел

4. Преразгледайте маркетинг активностите си

Редовното преглеждане на маркетинг дейността е винаги от полза, за да сте наясно, че вашият бизнес е представен по най-добрия възможен начин. Първото нещо, което трябва да направите, е да се уверите, че вашият уебсайт и онлайн присъствие в социалните мрежи и OTA канали са актуализирани с най-новата ви информация – цени на стаите, менюта, промоции и активности. Планирайте фотосесия с нови снимки на хотела, които да актуализирате във всички онлайн канали.

Използването на социални мрежи може да даде на вашия онлайн маркетинг „здравословен“ тласък. Използвайте ги за провеждане на кампании с летни промоции и ангажиране на гостите с подробности около хотела. Използвайте мощното оръжие – рекламите! Не подценявайте тяхната сила и ги заложете в маркетинг дейността си, особено в натоварения сезон.

подготовка на хотел

5. Осигурете програма за активности

Привлечете вниманието и интереса на гостите си и им осигурете допълнителна стойност към престоя, чрез организирането на развлекателна програма. Забавните активности в хотела могат да се организират за гостите от всяка възраст. Чрез тях може да направите плажа, бара, ресторанта или плувния басейн атрактивна зона и да осигурите пълното развлечение за гостите на хотела. Може да предвидите сутрешна йога, вечерни тематични партита в ресторанта и аниматори за най-малките.

подготовка на хотел

С внимателно планиране и преразглеждане на цялостното представяне на хотела – онлайн и офлайн, ще подготвите вашия хотел за лятото по най-добрия начин. Не е необходимо това да бъде скучна и тежка работа. Помислете за ползите, които ще получите и правете всичко с желание. А когато видите вашите гости с усмивка на лице и доволни от своя престой, ще разберете, че всяко усилие е имало смисъл и всяка инвестиция ще се възвърне.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за най-добрата лятна подготовка на хотел и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване , ако ви е по-удобно. ?


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар