Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric

Ваканция и СПА Експо 2018

Clientric част от най-мащабното туристическо изложение в България

От 14-ти до 16-ти февруари се проведе Ваканция и СПА Експо 2018. Министърът на туризма Николина Ангелкова откри събитието, организирано от Прим Експо, което събра над 20 хил. гости от 22 страни, като домакин и тази година бе Интер Експо Център – София.

Спазваме традицията за кратък обзор на най-интересните случки по време на нашето участие на туристическия форум и ви пожелаваме приятно четене!

Всеки, който мина през зала 2, щанд C-26, бе посрещнат на нашата Clientric рецепция.

Holiday SPA EXPO 2018 Clientric

За да сме полезни, подготвихме бърз тест за анализ на онлайн позиционирането на обекти в туристическия сектор. Желаещите бяха много, а това ни зарадва и показа, че все повече хотели се интересуват от това до колко добре се справят с бизнеса си онлайн.  Посетителите на щанда имаха възможността да оценят дали обектът им отговаря на изискванията на модерния клиент по критерии усведоменост и иновации.  

Ако и вие имате интерес от подобна оценка, не се колебайте да се свържете с нас! 

HoReCa бизнес - Clientric

Разказахме за най-новите и полезни приложения на технологиите за бизнеса, тъй като за нас иновациите са силен двигател на успеха. Подобни решения и инструменти са важни от самото зараждане на идеята за пътуване, през избора на хотел, резервация, престой в хотела, до напускане на хотела от госта.

Засегнахме и проблемите на хотелиера, свързани с онлайн продажбите:

  • хаос в онлайн продажбите – OTA, TO, TA, GDS, Wholesalers;
  • липса на време и ресурс за работа с повече онлайн канали;
  • изпуснати резервации;
  • постоянни промени в изгледа на екстранетите;
  • липса на навременен и професионален съпорт.

Показахме нагледно кои са тези инструменти, които оптимизират и подобряват работата в HoReCa сектора.

Clientric

Иновативните решения по целия път на клиента бяха изцяло фокус на нашето участие. Щандът ни беше разделен на различни зони, така че да бъде удобно за всеки, интригуващ се от хотелиерство. Разкрихме кое е ядрото на успешната маркетинг стратегия в HoReCa и как го правим лесно и ефективно чрез няколко стъпки:

  • анализ на конкретните проблеми на клиента, онлайн присъствието и запознаване с бизнеса му;
  • създаване на конкретна стратегия с цели и KPIs, спрямо нуждите на клиента и бюджета му;
  • месечно изпълнение на стратегията по всички ефективни за клиента онлайн канали и отчет за постигане на целите.

Възможни варианти – месечна поддръжка или консултации на екип.

Ваканция и СПА Експо 2018

И тази година червеният килим на изложението водеше право към Clientric.
Digital Signage дисплеите, Touch дисплеите и хотелската телевизия предизвикваха интереса на гостите на събитието. Интерактивното изживяване в хотела е важно, защото въздейства повече и насочва потребителите към ползване на допълнителни услуги, предлагани на място в хотела.

Hotel TV Clientric

По време на обичайната си обиколка на Международната туристическа борса, министър Ангелкова мина през нашия иновативен щанд. Тя откри и Международната кръгла маса на тема „Дигиталната трансформация в туризма“, а Андрей Лилов (нашият CEO) участва в третия панел на събитието за дигитализацията в хотела и внедряването на иновации.  По време на тази дискусия се обсъдиха съвременните предизвикателства пред хотелиера по пътя на клиента и кои са тези инструменти, които помагат да се развива бизнесът по най-добрия и печеливш начин.

Министър Ангелкова и Clientric

Министър Ангелкова в разговор с Андрей Лилов – CEO на Clientric

Юбилейното издание на Ваканция и СПА Експо 2018 запозна бизнеси от бранша с полезни решения, които да приложат за постигане на най-добри резултати. Като експерти в HoReCa ние споделихме своя ценен опит и представихме различни иновативни инструменти, чрез които всеки хотелиер може да увеличи приходите на хотела с до 30%. Всеки желаещ можеше да вземе нашето успешно CASE STUDY за нов 5-звезден хотел и да почерпи идеи как да подобри онлайн позиционирането си и имиджа на хотела.

Необятният свят на индустрията ни вдъхновява, а по време на Ваканция и СПА Експо 2018 се срещнахме с много наши приятели и партньори от бранша – туристически организации, хотели, туристически фирми и агенции, СПА центрове, общини, софтуерни фирми и заинтересовани хора в сферата на туризма.

Всички посетители на изложението имаха възможността да:

  • разберат повече за решенията и инструментите, които помагат да се развива HoReCa;
  • обсъдят нови идеи;
  • нагледно да видят как работи софтуера за управление на онлайн резервационни канали – Channel Manager;
  • разберат кои са ползите от управление на онлайн репутацията;
  • научат повече за най-евтиния канал за директни онлайн резервации – Booking Engine;
  • получат бърза оценка на онлайн присъствието си;
  • разберат коя е основата на силния бранд в HoReCa – ефективна маркетинг стратегия;
  • научат повече за ползите от Digital Signage дисплеите;
  • Видят нагледно какви са плюсовете от Hotel TV;

Clientric HoReCa

Готови ли сте да визуализирате въображението си? Ние знаем как. 🙂

Ако не сте имали възможност да посетите Ваканция и СПА Експо 2018 или пък не сте успели да стигнете до нас, а имате интерес да си поговорим за всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар