Знаете ли, че може да се възползвате напълно безплатно от Google My Business?
Търсачките днес играят много важна роля за успеха на хотелите и именно затова присъствието на обекта ви онлайн пряко засяга и развитието на бизнеса. Google често актуализира алгоритмите си и поддържането на водеща позиция в търсачките се оказва не лека задача. По тази причина решихме да ви покажем една достъпна и реализуема идея за вас – Google My Business за хотели.
Представете си, че упътвате непознат на улицата – той разчита на информацията, която му казвате, както и на посоката, към която го насочвате. Google My Business има подобна роля, но в онлайн пространството като представлява малка безплатна обява в Google, която свързва хотела с потенциални клиенти чрез предоставяне на данни.
Защо Google My Business е подходящ за вашия хотел?
Без значение дали имате къща за гости или голям хотел, чрез продукта на Google вие ще наблюдавате как за кратко време увеличавате интереса към хотела си и запитванията за резервации.
Google My Business помага на гостите или клиентите ви лесно да намират, преглеждат и оценяват обекта ви чрез различните приложения на Google – Google Търсене, Google Карти и Google+.
Каква информация може да представите на вашите бъдещи гости?
Хората обичат да бъдат улеснени, когато търсят места за настаняване и почивка, затова директни бутони като „Сайт“, „Направления“, “Call” в Google ги карат да предприемат различни действия – прочитане на допълнителна информация, разглеждане на уебсайт и резервация.
Все по-често потребителите използват смартфоните си, търсейки информация за хотели, а това също е голям плюс на услугата на Google – с няколко клика човек може да намери това, което търси и дори да се свърже с рецепция.
Ето какво може да покажете на потребителите, използвайки Google My Business за хотели:
- Име, адрес, телефонен номер на хотела;
- Работно време – рецепцията работи 24/7? Няма проблем, това може да се отрази, когато попълните Hours;
- Географски маркер в Google Maps, за да представите нагледно къде се намира хотелът ви – препоръчително е да поставите pin-а на правилното място;
- Красиви снимки на хотела ви – може да качите най-добрите професионални снимки;
- Отзиви от гости – те въздействат на потребителите и ускоряват процеса на решение за почивка;
- Допълнителна информация – помага на пътуващите, които търсят повече информация за конкретния обект.
Вижте още няколко плюса от използването на Google My Business за хотели:
- Вашият хотел ще има възможност да се класира на много по-добри позиции в Google;
Първото впечатление винаги е най-важно, а чрез правилна SEO стратегия в комбинация с оптимизиран сайт, Google My Business листинг и профил в Google+, ще повлияете положително на резервациите.
Google My Business всъщност е безплатен бизнес листинг, който може да създадете за своя хотел и е най-добрата първа основополагаща стъпка, за да се класирате по-добре в SERP (search engine result page), като представите нужната информация за вашия хотел.
- Улеснен процес по резервиране за всички потенциални клиенти чрез call-to-action, снимки, видеоклипове, GPS координати, телефонен номер и др.
- Анализи
Друго предимство от използването на такъв тип малка обява в Google са анализите. Можете да разгледате по-детайлни анализи за взаимодействието на хората с вашия хотел чрез Google. Независимо дали даден човек се опитва да намери локацията ви в Google Карти, избира телефонния ви номер, посещава уебсайта ви или преглежда цялостно бизнес профила ви, вие имате достъп до таблото за управление с анализи.
Спечелете доверието на гостите чрез Google Reviews
Споделяме с вас богатия ни опит в отговаряне на ревюта, тъй като знаем колко деликатна тема е това. Да кажем, че се чудите с какво точно може да ви помогнат ревютата във вашия профил в Google My Business. Репутацията може да накара потребителите да кликнат вашата реклама или да проверят какви ревюта оставят хората за вас в Google.
Ако тепърва правите своя профил в Google My Business е добре да имате поне 5 ревюта, които да се показват, както и различни видеа и снимки. Колкото повече визуална информация предоставите, толкова по-добре. Колкото повече ревюта има за хотела ви, толкова по-нагоре ще се появявате в Google резултатите. Затова е много важна каква политика ще имате за отговаряне на всички коментари и ревюта. Освен това, един от най-важните аспекти на вашия бизнес профил в Google е, че отзивите могат да се показват директно в Google търсене и Google карти.
Потенциалните гости на хотела със сигурност биха избрали да научат повече за хотел с добри ревюта, но има една особеност – ако има негативни ревюта (което се случва доста често), важно е как отговаряте на тях. Добрият мениджмънт е тема, за която обичаме да говорим често, защото именно това е честа спънка за постигане на качествен резултат и доволни гости в хотела.
Ето допълнително информация, която да ви бъде от полза – „Как да отговаряме на ревюта – добри практики“.
Как всичко това помага на хотела ви да се откроява сред конкурентите?
Приемете, че присъствието в Google My Business е най-лесният начин всеки хотелски уебсайт да бъде откриваем. Като голяма полза за бизнеса може да бъдат директни резервации от вашия сайт, а не от OTA каналите, съответно и повече печалба за вас.
Това е безплатна възможност, от която според нас би било добре да се възползва всеки един бизнес. Подобна услуга засилва вероятността потребителите да ви намерят онлайн (24/7), а най-търсената информация от тях е визуализирана и лесно достъпна.
Конкуренцията в SEPR е огромна, но вие ще имате преимущество пред конкурентите – потвърден бизнес профил в Google My Business. Повече трафик към сайта, по-лесна промяна и актуализация на информацията при управляване на листинга и по-добро класиране в Google.
Какъв по-готин начин да направите добро първо впечатление онлайн от това да покажете красиви снимки от хотела си или ревюта на доволни гости?
Правилната информация в точното време – добре дошли в света на Google My Business, а вие направихте ли своя профил?
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно Google My Business за хотели и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Равмосметка в хотелиерския бизнес
Pingback: Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?