Clientric пита, хотел Seven Seasons отговаря

Clientric пита, хотел Seven Seasons отговаря
Уебсайтът е прозорецът на всеки хотел, той е впечатлението, което оставяте у гостите си, преди да влязат в хотела Днес ще ви представим интервю с Красимир Василев, инвеститор в хотел „Seven Seasons SPA“, който прие поканата ни и на драго сърце ни разказа как благодарение на изградения модерен и функционален уеб сайт от Clientric, успяват ...

4-звезден престой в хотела – „Из българския туризъм“ 1

4-звезден престой в хотела -
Случвало ли ви се е по време на престой в хотела, въпреки желанието ви да си затворите очите за нещата, които не са изрядни, да се случват още и още? Днешната история от поредицата „Из българския туризъм“ е за това как всичко, за което се сетите, може да се обърка по време на престоя ви ...

Имейл маркетинг за хотели – тема, дизайн и текст – част 2 3

Имейл маркетинг за хотели - тема, дизайн и текст - част 2
Когато правим имейл кампания, от голямо значение е самият дизайн на имейла, грабващ получателя с красива визия и разбираеми текстове Както ви бяхме обещали, продължаваме поредицата от статии по темата Имейл маркетинг за хотели. В 1-ва част – Имейл маркетинг за хотели – препоръки и добри практики, видяхме няколко интересни примера за хотелски имейл кампании. Сега ...

5 начина за подобряване удовлетвореността на гостите в хотела

5 начина за подобряване удовлетвореността на гостите в хотела
Потребителите стават все по-взискателни към мястото за своята почивка, а ние ще ви споделим няколко начина за подобряване удовлетвореността на гостите в хотела ви Живеем в свят, в който върхът на технологиите става все по-висок, съответно и очакванията на хората се завишават. Всеки собственик на хотел се стреми да предлага най-доброто с цел подобряване удовлетвореността ...

Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2017 година – социални мрежи 2

Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2017 година - социални мрежи
  Част от мисията на Академия за Иновации в Туризма е да следва всички актуални новости и заедно с нашите партньори да бъдем винаги в крак с модата Според китайския хороскоп, 2017-тa е годината на „петела“, който символизира зората, новото начало и разбуждането. Затова тя ще бъде година на успехите и триумфа, а ние ще ...

Clientric 2016 – година на постигнати цели и сбъднати мечти

Clientric 2016 - година на постигнати цели и сбъднати мечти
2016-та е към края си и е време да направим традиционните равносметки за това какво сме постигнали през годината Clientric 2016… толкова спомени нахлуват в съзнанието на екипа ни. Изпращаме една успешна година, изпълнена с много емоции, постигнати цели и още изкачени стъпалца към изпълнението на мисията ни за популяризиране на туризма в България. Искрено ...

Онлайн репутация – защо да не трием негативни коментари в HoReCa 10

Онлайн репутация - защо да не трием негативни коментари в HoReCa
Ангажирайте сегашните гости, за да увеличите бъдещите си резервации В хотелската индустрия гостите са най-ключови за успеха на вашия бизнес. Полагате ли грижи за това туристите да остават доволни от престоя в хотела и да споделят отзиви в социалните мрежи и в сайтове като TripAdvisor и Booking например? Какво се случва обаче, ако получите негативни ...

Clientric пита, хотел Вега отговаря

Clientric пита, хотел Вега отговаря
„По-ефективното управление ни прави гъвкави в сектора и повишава продажбите ни“ Хотел ВЕГА е елегантен хотел, намиращ се в София и по случай 10-годишния им юбилей решихме да ви разкажем как чрез общата ни съвместна мисия и визия по отношение на работата, се постигат желани успехи. Стараем се нашите партньори не само да бъдат винаги ...

Коледа в Clientric

Коледа в Clientric
Коледа в Clientric e магията, която ни сплотява След като миналата седмица ви разказахме как Коледата е възможна в хотела (ако още не сте попаднали на статията ни „Коледна подготовка в хотела“ сега е момента да „хвърлите едно око“) ще ви покажем как ние я пресъздаваме в офиса ни на практика. Вижте нашата дигитална Коледа ...

Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 1 2

Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 1
Доброто онлайн позициониране на вашия хотел гарантирано и дългосрочно увеличава приходите ви Знаете ли защо е необходимо изграждането на маркетинг стратегия за хотели? Това споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова в участието си на HOTCON, където представи лекция на тема „Успешна съвременна маркетинг стратегия за хотели в 3 стъпки“. времето преди престоя на госта в търсене ...

Коледна подготовка в хотела 1

Коледна подготовка в хотела
Най-хубавият месец от годината заслужава специално внимание Време е да си поговорим за коледна подготовка в хотела. Колко малко му е нужно на човек да се усмихне, особено по Коледа. Коледната емоция ни завладява все по-силно! А вие подготвихте ли хотела си за предстоящите празници? И тук не говорим за всички отдавна пуснати коледни и ...

Закуска в хотела за 5 лв. – Из българския туризъм 1

Закуска в хотела за 5 лв. - Из българския туризъм
Случвало ли ви се е да сте на море, събуждате се много гладни, но да ви „изненадат“ със закуска в хотела за 5 лв., за която се чудите дали не е остатък от нечия друга? Всички знаем от колко голямо значение в менюто на човека е закуската. Тя е първото ядене за деня и според ...

Clientric академия приема ученици, студенти и учители по програма Еразъм+

Clientric академия приема ученици, студенти и учители по програма Еразъм+
Академията ще предлага партньорство в разработването на проекти по програма „Еразъм+“ Clientric Академия за иновации в туризма съвместно с ПГТ „Пенчо Семов“, гр. Габрово ще кандидатстват като партньор-приемаща организация в разработването на проекти по програма „Еразъм+” на Европейския съюз по ключови дейности КА1 и КА2. Развитието в днешния свят, изпълнен с иновации и нови идеи, ...

Правилната дигитална идентичност повишава със средно 30% приходите в ХоРеКа 3

Правилната дигитална идентичност повишава със средно 30% приходите в ХоРеКа
  Мaркетингът следва това, което бизнесът иска да постигне Катя Тодорова, CMO и Андрей Лилов, CEO на Clientric Академия за Иновации в туризма споделят в интервю пред Вероника Денизова по Bloomberg TV, какви стъпки са необходими за развитие на успешна съвременна маркетинг стратегия. Разказват също как дори и малките стъпки към правилната дигитална идентичност, могат да ...

Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 4 1

Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 4
Дигиталният маркетинг може да извае бизнеса ви Чудили ли сте се как се мери онлайн маркетинг ефективност? В зависимост от спецификите на конкретната маркетинг  стратегия, която ще следвате, има различни метрики за измерване на резултатите. Инструменти като Google Analytics и Facebook Insights днес ви позволяват лесно и с няколко клика на мишката  да следите всички ...

Clientric пита, хотел Будапеща отговаря

Clientric пита, хотел Будапеща отговаря
Clientric и хотел Будапеща постигат мисии и сбъдват мечтите си заедно В Clientric се стремим да бъдем полезни за туризма в България, помагайки на бизнеси от HoReCa сферата. Това е нашата мисия и следвайки я, сме радостни за всяко партньорство и приятелство, което създаваме. От своя страна, Хотел Будапеща в София има мисията да предлага ...

СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric

СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric
Изложението СИХРЕ 2016 приключи, но изненадите от Clientric не  От 9-ти до 12-ти ноември се проведе международното изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване (СИХРЕ 2016), организирано от Интер Експо Център и Национална Aсоциация Хотел Ресторант Кафетерия (HoReCa). Ще ви представим кратък обзор как мина нашето участие и какво всъщност впечатли най-много всички посетители на нашия щанд ...

Clientric презентира на HOTCON 1

Clientric презентира на HOTCON
Нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова ще участва с лекция на тема „Успешна съвременна маркетинг стратегия за хотели в 3 стъпки“ На 23 ноември 2016 г. в хотел Holiday Inn София, ще се проведе първото голямо международно събитие в Югоизточна Европа – HOTCON. HOTCON е мястото, където ще се разгледат всички нови тенденции. Ще се споделят ...

8 съветa за генериране на директни резервации 2

8 съветa за генериране на директни резервации
Увеличете печалбата на вашия хотел чрез генериране на директни резервации Имате хубав сайт и правите всичко по силите си, за да привлечете посетители към него. Но за съжаление не стигате до последния етап, а именно – резервации! Чудите се как да промените този факт? Лесно.. 🙂 Фокусирайте се върху превръщането на вашите клиенти от потенциални ...

Имейл маркетинг за хотели – препоръки и добри практики – част 1 3

Имейл маркетинг за хотели - препоръки и добри практики - част 1
Успешният Имейл маркетинг за хотели може да е най-ефективният инструмент за изпращане на оферти и превръщане на потенциалните гости в постоянни Всички знаем колко много се акцентира върху социалните мрежи като успешен маркетинг инструмент, работещ за хотелите. Безспорен факт! Но нека си припомним, че успешната маркетинг стратегия включва комбинация от похвати. Именно поради тази причина ...