Clientric взе участие на Международна туристическа борса

Clientric взе участие на Международна туристическа борса
Oт 11 дo 13 фeвpyapи 2016 г. екипът на Clientric, съвместно с LG, взе участие в 33-тата Мeждyнapoднa тypиcтичecĸa бopca Bаканция и СПА Експо в София. Нaй-мaщaбното изложение за туризъм в Бългapия cъбpa под един покрив тypoпepaтopи, пътничecĸи aгeнции, xoтeли, бaлнeoлeчeбни и cпa цeнтpoвe, пpeдcтaвитeли нa нaциoнaлни тypиcтичecĸи бopдoвe, oбщини, нaциoнaлни тypиcтичecĸи cдpyжeния, фиpми зa ...

Решенията на Clientric Академия за Иновации в Туризма

Решенията на Clientric Академия за Иновации в Туризма
Clientric Академия за Иновации в Туризма Помагаме на всички професионалисти в HoReCa сектора да увеличават приходите на обекта ефективно с най-новите инструменти за туристическата индустрия, базирани на цялостна дигитална идентичност, маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Избрахме да ви запознаем с инструментите, които ние владеем, защото смятаме, че те са ключа към успеха. Те помагат за ...

5 хотелски онлайн маркетинг стратегии 9

5 хотелски онлайн маркетинг стратегии
Най-добрите онлайн маркетинг стратегии за хотели Туристите в днешно време търсят все повече запомнящи се изживявания и приключения по време на своята почивка, предоставяйки идеална възможност на хотелите да се откроят, като откликнат на това търсене. За малките хотели е много по-лесно могат да предложат персонализираното изживяване, което туристите търсят, насищайки престоя им с топлина ...

Какво е Канален мениджър 8

Какво е Канален мениджър
Какво представлява софтуерът Канален мениджър? Всеки хотел има нужда от софтуер за резервации, който да позволява лесното и ефективно управление на всички интернет дистрибуционни канали. Такъв софтуер е инструментът Канален мениджър (channel manager). Той включва функционалности като управление на наличност за всички канали, цени по периоди, промоции, управление на резервации, пълен контрол над каналите за резервации – Booking.com, Expedia ...

Тенденции в хотелската индустрия през 2016 г 2

Тенденции в хотелската индустрия през 2016 г
Какво да очакваме през 2016 г. в хотелския бранш? В началото на 2016 някои от пазарните лидери в сферата на управлението на хотели подготвиха кратко ръководство, което да помогне на собствениците и операторите на хотели при продажбата на услуги и да увеличи резервациите им през хотелския им софтуер. Ето и техните съвети и идеи за по-успешна и просперираща 2016 г. в хотелския бизнес: ...