Виртуална реалност за хотели 11

Виртуална реалност за хотели
  Виртуална реалност за хотели – символът на бъдещето Виртуалната реалност е един връх в развитието на технологиите. Вече ви запознахме с понятието VR, а сега е време да ви разкажем защо иновацията, наречена виртуална реалност за хотели има потенциала да промени бъдещето и доразвие хотелиерския бизнес. 🙂 Какво получавате, използвайки виртуална реалност за хотели? ...

Клиентрик Академия за Иновации в туризма 86

Клиентрик Академия за Иновации в туризма
Дойде и дългоочакваният момент да ви споделим, че една мечта се осъществи и поставяме началото на Академията на Клиентрик Клиентрик Академия за Иновации в туризма цели да популяризира туризма в страната ни. Мисията на Академията е поддържане и подобряване имиджа на България като туристическа дестинация чрез предоставяне на 24/7 достъп до материали, поместени на уебсайта ни и ...

Тактики за увеличаване приходите на ресторанта 2

Тактики за увеличаване приходите на ресторанта
Живеем в конкурентни времена, но съществуват лесни и достъпни начини за увеличаване приходите на ресторанта ни Тенденциите в ресторантьорския бизнес се менят постоянно през годините. Някои собственици на ресторанти мислят твърде „old school“, изцяло в рамките на традиционното, други пък са твърде заинтересовани и следят всички нови тенденции и маркетинг похвати. Разбира се има и ...

Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 3 3

Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 3
Защо маркетолозите винаги говорят за маркетинг микс? Кои са действията, чрез които може да повлияете върху решението за покупка на потребителите или върху желанието им да потребят вашата услуга? Вече споделихме с вас колко е важно да имате работеща маркетинг стратегия  като първа важна стъпка за правилното ви онлайн позициониране. След това ви разкрихме и ...

Clientric пита, Central Hotel Sofia отговаря

Clientric пита, Central Hotel Sofia отговаря
Clientric като иновативен играч в хотелиерския бизнес задава своите въпроси към Central Hotel Sofia. За нас в Clientric ролята на технологиите в туристическата индустрия е много важна. Персонализираните преживявания на гостите на хотела са приоритет и за следващия ни партньор. Чрез общи усилия и съвместно сътрудничество, хотелът постига висока продуктивност и предоставя качествена услуга на клиентите ...

Сватбено празненство в хотела – Из българския туризъм

Сватбено празненство в хотела - Из българския туризъм
Случвало ли ви се е да си мислите, че сте организирали перфектно своя сватбен ден, но в последния момент всичко да се обърка? Почти всеки един хотел включва в своите услуги освен стандартните нощувки, голям набор от развлекателни събития, фирмени мероприятия и дори организиране на сватбени тържества. Подготовката на едно сватбено празненство в хотела е ...

Clientric ще участва в ежегодното изложение СИХРЕ 2016 2

Clientric ще участва в ежегодното изложение СИХРЕ 2016
Екипът на Clientric ще присъства на дългоочакваното изложение СИХРЕ От 9-ти до 12-ти ноември 2016 г. ще се проведе специализираната изложба за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване СИХРЕ, организирана от Интер Експо Център и Национална Aсоциация Хотел Ресторант Кафетерия (HoReCa). Време е за иновации! Тазгодишното събитие (което предлага цялостен панорамен поглед на случващото се ...

Как да запазите правата си във вашата бизнес Facebook страница

Как да запазите правата си във вашата бизнес Facebook страница
Успешната бизнес Facebook страница е важна за бранда, но „стават пакости“ ако не отговаря на правилата и си изгубите правата Страниците имат множество предимства, които помагат на вашия бизнес да бъде ефективен с присъствието си в социалната мрежа. Една добре поддържана бизнес Facebook страница влияе положително на бранда и помага за навременната комуникация с потребителите, което от ...

6 начина да бъдем отличници в хотелиерския бизнес 2

6 начина да бъдем отличници в хотелиерския бизнес
Искате ли да бъдете високопродуктивни в развитието на хотелиерския си бизнес? Свидетели сме, че ролята на технологиите в туристическата индустрия често започва от търсене на хотел и продължава много след като гостът е напуснал стаята в хотела. Информационните технологии играят значителна роля за предоставянето на персонализирани преживявания за гостите и за вашия хотелиерски бизнес като цяло. ...

Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти

Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти
На 28 и 29 октомври 2016 г. Clientric ще участва в обучение за текущите тенденции в HoReCa сферата, организирано от Hospitality Training Associates Домакин на двудневното обучение ще бъде Swiss-Belhotel Varna. То ще се проведе под мотото: „Творчество, иновации и съвременни тенденции в управлението на хотели и ресторанти.“ Уникалното по рода си събитие, на което Hospitality Training ...

Катя Тодорова е жури на видео категорията в BG IAB Mixx Awards 2016

Катя Тодорова е жури на видео категорията в BG IAB Mixx Awards 2016
  Тези награди бележат дигиталния свят по света и у нас Катя Тодорова е  Маркетинг визионер, мислещ „извън кутийките”, наш незаменим партньор и маркетинг мениджър в Clientric. За Катя видеото е основен content маркетинг похват през последните няколко години, като тя го прилага във всеки от проектите, в които дейно взема участие. Тя ще бъде ...

Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 2 9

Онлайн маркетинг за бизнеса  ви – защо да? – част 2
Различавате ли се от конкурентите си визуално? Замисляли ли сте се защо едни фирми са по-добри от други в онлайн позиционирането на бранда си? След като вече се запознахме с важността на маркетинг стратегията  в  Онлайн маркетинг за бизнеса  ви – защо да? – част 1  (която ви съветваме да прочетете, ако все още не ...

Clientric пита, Bedroom отговаря

Clientric пита, Bedroom отговаря
Bedroom Premium Club и Bedroom Beach Club вече са „цяла обиколка пред конкурентите“ с WAW. В Clientric се фокусираме върху това да предоставяме ценни съвети и инструменти насочени към хотели, ресторанти, заведения, клубове и други бизнеси в индустрията, които следват най-новите тенденции и искат да са в крак с времето. Именно такива са и нашите ...

Рум сервиз в хотела – Из българския туризъм

Рум сервиз в хотела - Из българския туризъм
Между 4,8 и 5 млн. чуждестранни туристи ще посрещнем през лято‘2016. Това са последните данни от пресцентъра на Министерството на туризма. За периода  януари-юли  4,5 млн. чуждестранни туристи са посетили България, което е ръст от близо 17%, споделя министър  Николина Ангелкова. Българските и чуждестранните туристи са  реализирали близо 14 млн. нощувки (18% ръст). На база ...

Digital Signage за бизнес – що е то? 8

Digital Signage за бизнес - що е то?
Digital Signage – модерният начин да бъдете забелязани чрез ефективна реклама от ново поколение Случвало ли ви се е да чакате на досадни и безкрайни във времето опашки, било то в магазин, банка или офис на мобилен оператор? Отговорът е ясен… Ако поне веднъж сте попадали в такава ситуация, то си струва да прочетете по-надолу ...

Clientric в Лондон на най-голямата туристическа борса

Clientric в Лондон на най-голямата туристическа борса
От 7 до 9 октомври 2016 г. Clientric ще присъства на 37-то издание на  World Travel Market (WTM) в Лондон. Повече от 50 000 професионалисти в туристическата индустрия, министри от правителствата и международната преса, ще посетят тазгодишното издание на WTM Лондон. Най-голямата туристическа борса има за цел да запознае бранша с последните новости, тенденции и ...

10 бизнеса с подарък от Clientric – безплатен онлайн маркетинг анализ!

10 бизнеса с подарък от Clientric - безплатен онлайн маркетинг анализ!
Управителят на Clientric – Андрей Лилов празнува рожден ден, а подаръците от екипа са за вас!  Честит Рожден Ден на нашия Управител – Андрей Лилов. Да ни е жив и здрав и все така sales ориентиран! Който го познава знае, че той обича да продава, но сега ще трябва и да подарява, защото с екипа ...

Instagram за хотели 2

Instagram за хотели
Присъствието на Вашия бранд в Instagram – новият силен начин за ангажиране на клиентите. За силата на Instagram  за хотели и онлайн маркетинга в тази социална мрежа, сме ви подготвили най-важната информация, която представя мощта й: 500+ милиона  активни потребители месечно 300+ милиона активни потребители дневно 4.2 милиарда харесвания дневно 95+ милиона  качвания на снимки/видеа ...

Маркетингът и Рио 2016 1

Маркетингът и Рио 2016
Рио 2016 – очакван интерес и множество публикации в социалните мрежи. Любопитно е какво място заема маркетингът в това вълнуващо събитие. Олимпиадата има изключителната сила да ни вдъхновява и зарежда с енергията и мощта на спорта. Можете ли да си представите, че за периода от 5-ти до 21-ви август Летните Олимпийски игри в Рио през ...

Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 1 14

Онлайн маркетинг за бизнеса ви -  защо да? - част 1
Насърчете растежа на бизнеса си чрез дигитален маркетинг. Чрез различни похвати и онлайн маркетинг за бизнеса можете да повишите приходите си,  да ангажирате клиентите си и да ги превърнете в лоялни, да привлечете нови или ако сте хотел – да повишите заетостта си. Ще ви представим в няколко части кои са стъпките, които ние в Clientric ...