Клиентрик Академия за Иновации в туризма 86

Клиентрик Академия

Дойде и дългоочакваният момент да ви споделим, че една мечта се осъществи и поставяме началото на Академията на Клиентрик

Клиентрик Академия за Иновации в туризма цели да популяризира туризма в страната ни. Мисията на Академията е поддържане и подобряване имиджа на България като туристическа дестинация чрез предоставяне на 24/7 достъп до материали, поместени на уебсайта ни и различни инициативи, които ще бъдат полезни за HoReCa професионалистите.

 Модернизиране на туризма е наш топ приоритет. Работата ни в Академията цели засилване на националната гордост, популяризиране на туристически обекти сред нашите съотечественици, както и в чужбина. Екипът ни се стреми да покаже, че туристическият сектор може да просперира по един съвременен и модерен начин. Именно туризмът може да подпомага развитието на държавата ни, както и да въздейства върху икономиката.

Опитен и отдаден на каузата екип

Историята ни започна от едно силно желание – да се запълнят липсите в хотелската индустрия. Нашият основател Андрей Лилов споделя:

 „Бях щастлив от това, с което се занимавах до момента и исках още няколко човека и техните семейства да се чувстват като мен.”

За да бъдете конкурентни днес е нужно да познавате туристическия пазар в детайли и да бъдете готови да сте на гребена на дигиталната вълна. Всеки бизнес се гради в динамична среда. Чрез Академията за Иновации в туризма се стремим да дадем нужното, за да обучим представителите от HoReCa за най-новите услуги и тенденции. Иновативните решения, които предлага Clientric целят  именно това – дългосрочна ангажираност, ефективност и повече приходи за бизнеса.

Какво  всъщност ще предостави Академията на вашия бизнес?
  • Безплатни седмични материали за HoReCa професионалисти
  • Организиране на различни инициативи, събития и уъркшопи

Два пъти в седмицата ще публикуваме статии с полезна информация, препоръки и case studies от практиката ни в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. В Клиентрик Академия за иновации в туризма ще срещате идеи за поддържане на онлайн присъствието на вашия брандтактики за увеличаване на приходите на вашия хотел или ресторант и други маркетинг, софтуер и IT решения.

Клиентрик Академия за Иновации в Туризма

Ще се радваме да бъдем полезни на:
  • Хора с интерес в туризма – министерство, НПО, организации;
  • Студенти по туризъм;
  • Учащи в сферата на туризма;
  • Собственици и управители на хотели;
  • Собственици и управители на заведения;
  • Служители в HoReCa сферата;
  • Организации в сферата на IT, маркетинг и софтуер за HoReCa;
  •  Туроператори и туристически агенции;
  • Всички хора в бизнес сферата, вълнуващи се от иновации
  • Предприемачи

Ние сме отговорна към обществото компания и нашата мисия е свързана с подпомагане и реализиране на националния приоритет на страната ни – България да се превърне в предпочитана туристическа дестинация.

Ако сте част от хотелския бранш, то за вас най-вероятно е важно да увеличите директните резервации, да приемате плащания с карта, да увеличите средната цена на стая, да бъдете преди всичко мобилни, да увеличите заетостта си и да опростите процесите в хотела си. Именно затова част от визията на Академията за иновации в туризма са:

  • Обучения на заинтересованите лица относно онлайн маркетинг, онлайн репутация и подобряване на имиджа на страната ни;
  • Отличия за Иновативен туристически обект в България;
  • Онлайн академия за представители на туристическия пазар с безплатни материали на тема иновации в туризма.

Clientric академияКлиентрик Академия за Иновации в Туризма се фокусира върху хотели, хотелски комплекси, ресторанти, заведения, клубове и други бизнеси в индустрията. Безплатната информация, която предоставяме в онлайн академията ни, ще помага на тях да бъдат винаги крачка пред конкурентите, благодарение на технологиите и иновациите.

Инструментите, с които специализираме, са разделени в 2 направления:

Интерактивни решения:

  • Проекционни и тъч решения
  • Интерактивни постановки
  • Видео стени и професионални екрани
  • Digital Signage & Hotel TV

Маркетинг, софтуер и ИТ решения за ХоРеКа:

  • Онлайн дистрибуция
  • Мобилни банкови терминали
  • WAW= Web + App + WiFi
  • Онлайн маркетинг и VR 

Стремежът ни е да даваме на нашите партньори пламъка, който ще ги накара да повярват силно в развитието на бизнеса си. За момента Академията е онлайн, но скоро ще бъде и офлайн 🙂

Clientric

Ако имате нужда да обменим опит или да си поговорим за най-новите тенденции и практики в HoReCa сферата, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

86 thoughts on “Клиентрик Академия за Иновации в туризма

  1. Pingback: 6 начина да бъдем отличници в хотелиерския бизнес

  2. Pingback: Имейл маркетинг за хотели - препоръки и добри практики - част 1

  3. Pingback: Какво търсят клиентите в 5-звезден хотел? - Clientric

  4. Pingback: Price Shopper за Вашия хотел

  5. Pingback: Clientric на море, бизнесът тече

  6. Pingback: Facebook маркетинг за хотели

  7. Pingback: Instagram за хотели

  8. Pingback: Рум сервиз в хотела - Из българския туризъм

  9. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 2

  10. Pingback: Тактики за увеличаване приходите на ресторанта

  11. Pingback: Как да си запазите правата във вашата бизнес Facebook страница

  12. Pingback: Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти - Clientric

  13. Pingback: Digital Signage за бизнес - що е то? - Clientric

  14. Pingback: 10 бизнеса печелят безплатен онлайн маркетинг анализ! Участвай и ти

  15. Pingback: Маркетингът и Рио 2016 - Clientric

  16. Pingback: Мечтаната бална рокля, myPOS и малкият град - Clientric

  17. Pingback: Как да продаваме повече с myPOS

  18. Pingback: Традиционен или дигитален маркетинг? - Clientric

  19. Pingback: 5 начина да подобрим CTR - Clientric

  20. Pingback: Какво е WAW? - Clientric

  21. Pingback: Clientric стана на 2 години - Clientric

  22. Pingback: Виртуална реалност за хотели

  23. Pingback: 8 съветa за генериране на директни резервации

  24. Pingback: Clientric презентира на HOTCON

  25. Pingback: СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric

  26. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса - защо да? - част 3

  27. Pingback: 5 хотелски онлайн маркетинг стратегии от Clientric

  28. Pingback: Какво е Канален мениджър - Clientric

  29. Pingback: Как да увеличите удовлетвореността на гостите си с Facebook Messenger - Clientric

  30. Pingback: Виртуална реалност (VR) и добавена реалност (AR) - какво трябва да знаем? - Clientric

  31. Pingback: Новости и тенденции в социалните мрежи и SEO през 2016 г. - 1-ва част - Clientric

  32. Pingback: 5 начина за видео споделяне онлайн - Clientric

  33. Pingback: 5 съвета за по-добър имейл маркетинг през 2016 г. - Clientric

  34. Pingback: Ревюта и коментари - как влияят върху резервациите - част 1

  35. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 4

  36. Pingback: Правилната дигитална идентичност повишава със средно 30% приходите в ХоРеКа

  37. Pingback: Clientric академия приема ученици, студенти и учители по Еразъм+

  38. Pingback: Коледна подготовка в хотела

  39. Pingback: Коледа в Clientric

  40. Pingback: Онлайн репутация - защо да не трием негативни коментари в HoReCa

  41. Pingback: Clientric 2016 - година на постигнати цели и сбъднати мечти

  42. Pingback: Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2017 година - социални мрежи

  43. Pingback: Имейл маркетинг за хотели - тема, дизайн и текст - част 2

  44. Pingback: Digital Signage – инструмент от ново поколение за вашия хотел

  45. Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 2

  46. Pingback: Видео съдържание в HoReCa + Инфографика

  47. Pingback: Successful marketing strategy for hotels – Part 2

  48. Pingback: Добри практики за ангажиране на потребителите чрез уебсайт

  49. Pingback: Канален мениджър за градски хотел

  50. Pingback: Ваканция и СПА Експо 2017 през погледа на Clientric

  51. Pingback: Имейл маркетинг за хотели - брандинг, CTA, персонално обръщение - част 3

  52. Pingback: Ролята на YouTube в хотелиерския бизнес

  53. Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 3 - Clientric

  54. Pingback: Проекционни решения - интерактивен под и интерактивна стена

  55. Pingback: 6 препоръки за успешен ресторант

  56. Pingback: Тенденции в туризма за 2017 година

  57. Pingback: Проекционни и тъч решения - тъч екрани, интерактивни витрини, маси и барове

  58. Pingback: Оптимизиран хотелски уебсайт за лесно ориентирaне на потребителите - Clientric

  59. Pingback: Live video в туризма

  60. Pingback: Тайната на Facebook и Google за успешен бизнес онлайн през 2017 - дигитални маркетинг тенденции

  61. Pingback: Английски бизнесмен стана част от Clientric, за да помогне на туризма в България (ВИДЕО)

  62. Pingback: Какво всеки трябва да знае за 360° видео в туризма

  63. Pingback: Завладейте вниманието на потребителите с видео стени

  64. Pingback: 9 предимства на собствен онлайн канал за резервации

  65. Pingback: Тествайте емотикони за маркетинг кампания още днес

  66. Pingback: 9 полезни copywriting трика, които ще ви направят по-добри

  67. Pingback: 6 работещи стъпки за успешен тиймбилдинг в хотела

  68. Pingback: Извлечете максималното от LinkedIn за хотели

  69. Pingback: Как да насърчите продуктивността на хотелския персонал

  70. Pingback: Google My Business за хотели – печелившият ход за вас

  71. Pingback: Първи стъпки за нов хотел на пазара

  72. Pingback: 9 идеи за атрактивно хотелско съдържание за Digital Signаge дисплеи

  73. Pingback: Равмосметка в хотелиерския бизнес

  74. Pingback: Предимства и функционалности на Channel Manager на Clientric

  75. Pingback: 5 умения, които всеки sales мениджър е препоръчително да подобри

  76. Pingback: Audio Signage - нова ера за хотелиерския маркетинг

  77. Pingback: Как повишихме средния ROAS на бизнес от HoReCa сферата 17 пъти? (Case Study)

  78. Pingback: 7 лесни стъпки да превърнете хотела си във втори дом за вашите бизнес гости

  79. Pingback: Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2018 година

  80. Pingback: Приложете още 6 онлайн маркетинг тактики за ресторанти

  81. Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric

  82. Pingback: Гмурнете се във виртуалния свят на фитнеса с GymCraft

  83. Pingback: Привлечете повече клиенти с оптимизирана начална уеб страница

  84. Pingback: 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел - Част 1

  85. Pingback: Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас

  86. Pingback: 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2

Остави коментар