Дойде и дългоочакваният момент да ви споделим, че една мечта се осъществи и поставяме началото на Академията на Клиентрик
Клиентрик Академия за Иновации в туризма цели да популяризира туризма в страната ни. Мисията на Академията е поддържане и подобряване имиджа на България като туристическа дестинация чрез предоставяне на 24/7 достъп до материали, поместени на уебсайта ни и различни инициативи, които ще бъдат полезни за HoReCa професионалистите.
Модернизиране на туризма е наш топ приоритет. Работата ни в Академията цели засилване на националната гордост, популяризиране на туристически обекти сред нашите съотечественици, както и в чужбина. Екипът ни се стреми да покаже, че туристическият сектор може да просперира по един съвременен и модерен начин. Именно туризмът може да подпомага развитието на държавата ни, както и да въздейства върху икономиката.
Опитен и отдаден на каузата екип
Историята ни започна от едно силно желание – да се запълнят липсите в хотелската индустрия. Нашият основател Андрей Лилов споделя:
„Бях щастлив от това, с което се занимавах до момента и исках още няколко човека и техните семейства да се чувстват като мен.”
За да бъдете конкурентни днес е нужно да познавате туристическия пазар в детайли и да бъдете готови да сте на гребена на дигиталната вълна. Всеки бизнес се гради в динамична среда. Чрез Академията за Иновации в туризма се стремим да дадем нужното, за да обучим представителите от HoReCa за най-новите услуги и тенденции. Иновативните решения, които предлага Clientric целят именно това – дългосрочна ангажираност, ефективност и повече приходи за бизнеса.
Какво всъщност ще предостави Академията на вашия бизнес?
- Безплатни седмични материали за HoReCa професионалисти
- Организиране на различни инициативи, събития и уъркшопи
Два пъти в седмицата ще публикуваме статии с полезна информация, препоръки и case studies от практиката ни в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. В Клиентрик Академия за иновации в туризма ще срещате идеи за поддържане на онлайн присъствието на вашия бранд, тактики за увеличаване на приходите на вашия хотел или ресторант и други маркетинг, софтуер и IT решения.
Ще се радваме да бъдем полезни на:
- Хора с интерес в туризма – министерство, НПО, организации;
- Студенти по туризъм;
- Учащи в сферата на туризма;
- Собственици и управители на хотели;
- Собственици и управители на заведения;
- Служители в HoReCa сферата;
- Организации в сферата на IT, маркетинг и софтуер за HoReCa;
- Туроператори и туристически агенции;
- Всички хора в бизнес сферата, вълнуващи се от иновации
- Предприемачи
Ние сме отговорна към обществото компания и нашата мисия е свързана с подпомагане и реализиране на националния приоритет на страната ни – България да се превърне в предпочитана туристическа дестинация.
Ако сте част от хотелския бранш, то за вас най-вероятно е важно да увеличите директните резервации, да приемате плащания с карта, да увеличите средната цена на стая, да бъдете преди всичко мобилни, да увеличите заетостта си и да опростите процесите в хотела си. Именно затова част от визията на Академията за иновации в туризма са:
- Обучения на заинтересованите лица относно онлайн маркетинг, онлайн репутация и подобряване на имиджа на страната ни;
- Отличия за Иновативен туристически обект в България;
- Онлайн академия за представители на туристическия пазар с безплатни материали на тема иновации в туризма.
Клиентрик Академия за Иновации в Туризма се фокусира върху хотели, хотелски комплекси, ресторанти, заведения, клубове и други бизнеси в индустрията. Безплатната информация, която предоставяме в онлайн академията ни, ще помага на тях да бъдат винаги крачка пред конкурентите, благодарение на технологиите и иновациите.
Инструментите, с които специализираме, са разделени в 2 направления:
Интерактивни решения:
- Проекционни и тъч решения
- Интерактивни постановки
- Видео стени и професионални екрани
- Digital Signage & Hotel TV
Маркетинг, софтуер и ИТ решения за ХоРеКа:
- Онлайн дистрибуция
- Мобилни банкови терминали
- WAW= Web + App + WiFi
- Онлайн маркетинг и VR
Стремежът ни е да даваме на нашите партньори пламъка, който ще ги накара да повярват силно в развитието на бизнеса си. За момента Академията е онлайн, но скоро ще бъде и офлайн 🙂
Ако имате нужда да обменим опит или да си поговорим за най-новите тенденции и практики в HoReCa сферата, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂
Pingback: 6 начина да бъдем отличници в хотелиерския бизнес
Pingback: Имейл маркетинг за хотели - препоръки и добри практики - част 1
Pingback: Какво търсят клиентите в 5-звезден хотел? - Clientric
Pingback: Price Shopper за Вашия хотел
Pingback: Clientric на море, бизнесът тече
Pingback: Facebook маркетинг за хотели
Pingback: Instagram за хотели
Pingback: Рум сервиз в хотела - Из българския туризъм
Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 2
Pingback: Тактики за увеличаване приходите на ресторанта
Pingback: Как да си запазите правата във вашата бизнес Facebook страница
Pingback: Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти - Clientric
Pingback: Digital Signage за бизнес - що е то? - Clientric
Pingback: 10 бизнеса печелят безплатен онлайн маркетинг анализ! Участвай и ти
Pingback: Маркетингът и Рио 2016 - Clientric
Pingback: Мечтаната бална рокля, myPOS и малкият град - Clientric
Pingback: Как да продаваме повече с myPOS
Pingback: Традиционен или дигитален маркетинг? - Clientric
Pingback: 5 начина да подобрим CTR - Clientric
Pingback: Какво е WAW? - Clientric
Pingback: Clientric стана на 2 години - Clientric
Pingback: Виртуална реалност за хотели
Pingback: 8 съветa за генериране на директни резервации
Pingback: Clientric презентира на HOTCON
Pingback: СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric
Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса - защо да? - част 3
Pingback: 5 хотелски онлайн маркетинг стратегии от Clientric
Pingback: Какво е Канален мениджър - Clientric
Pingback: Как да увеличите удовлетвореността на гостите си с Facebook Messenger - Clientric
Pingback: Виртуална реалност (VR) и добавена реалност (AR) - какво трябва да знаем? - Clientric
Pingback: Новости и тенденции в социалните мрежи и SEO през 2016 г. - 1-ва част - Clientric
Pingback: 5 начина за видео споделяне онлайн - Clientric
Pingback: 5 съвета за по-добър имейл маркетинг през 2016 г. - Clientric
Pingback: Ревюта и коментари - как влияят върху резервациите - част 1
Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 4
Pingback: Правилната дигитална идентичност повишава със средно 30% приходите в ХоРеКа
Pingback: Clientric академия приема ученици, студенти и учители по Еразъм+
Pingback: Коледна подготовка в хотела
Pingback: Коледа в Clientric
Pingback: Онлайн репутация - защо да не трием негативни коментари в HoReCa
Pingback: Clientric 2016 - година на постигнати цели и сбъднати мечти
Pingback: Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2017 година - социални мрежи
Pingback: Имейл маркетинг за хотели - тема, дизайн и текст - част 2
Pingback: Digital Signage – инструмент от ново поколение за вашия хотел
Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 2
Pingback: Видео съдържание в HoReCa + Инфографика
Pingback: Successful marketing strategy for hotels – Part 2
Pingback: Добри практики за ангажиране на потребителите чрез уебсайт
Pingback: Канален мениджър за градски хотел
Pingback: Ваканция и СПА Експо 2017 през погледа на Clientric
Pingback: Имейл маркетинг за хотели - брандинг, CTA, персонално обръщение - част 3
Pingback: Ролята на YouTube в хотелиерския бизнес
Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 3 - Clientric
Pingback: Проекционни решения - интерактивен под и интерактивна стена
Pingback: 6 препоръки за успешен ресторант
Pingback: Тенденции в туризма за 2017 година
Pingback: Проекционни и тъч решения - тъч екрани, интерактивни витрини, маси и барове
Pingback: Оптимизиран хотелски уебсайт за лесно ориентирaне на потребителите - Clientric
Pingback: Live video в туризма
Pingback: Тайната на Facebook и Google за успешен бизнес онлайн през 2017 - дигитални маркетинг тенденции
Pingback: Английски бизнесмен стана част от Clientric, за да помогне на туризма в България (ВИДЕО)
Pingback: Какво всеки трябва да знае за 360° видео в туризма
Pingback: Завладейте вниманието на потребителите с видео стени
Pingback: 9 предимства на собствен онлайн канал за резервации
Pingback: Тествайте емотикони за маркетинг кампания още днес
Pingback: 9 полезни copywriting трика, които ще ви направят по-добри
Pingback: 6 работещи стъпки за успешен тиймбилдинг в хотела
Pingback: Извлечете максималното от LinkedIn за хотели
Pingback: Как да насърчите продуктивността на хотелския персонал
Pingback: Google My Business за хотели – печелившият ход за вас
Pingback: Първи стъпки за нов хотел на пазара
Pingback: 9 идеи за атрактивно хотелско съдържание за Digital Signаge дисплеи
Pingback: Равмосметка в хотелиерския бизнес
Pingback: Предимства и функционалности на Channel Manager на Clientric
Pingback: 5 умения, които всеки sales мениджър е препоръчително да подобри
Pingback: Audio Signage - нова ера за хотелиерския маркетинг
Pingback: Как повишихме средния ROAS на бизнес от HoReCa сферата 17 пъти? (Case Study)
Pingback: 7 лесни стъпки да превърнете хотела си във втори дом за вашите бизнес гости
Pingback: Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2018 година
Pingback: Приложете още 6 онлайн маркетинг тактики за ресторанти
Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric
Pingback: Гмурнете се във виртуалния свят на фитнеса с GymCraft
Pingback: Привлечете повече клиенти с оптимизирана начална уеб страница
Pingback: 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел - Част 1
Pingback: Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас
Pingback: 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2